Wednesday, 24 July 2013

CaMeRa !

     Assalamualaikum. .

         First sekali nk ucapkan Selamat Berpuasa bagi umat Islam. . Hahahaha sorry lambat ucap. . Okay ni nak citer pasal kamera utk hari ni. . Dpt tngkp gamba ngan 'ABE' huhuhuhu. .Walaupon tak byk,tapi okay la kan?? Member aku yg sorg ni pon nk bergamba ngn cik 'ABE' jgk. . Tapi da tak kisah sgt da sebab  nyer aku da tak suke dy lgi. . Fuhh !! Penat betul nk berperang pasal perasaan ni. . Cewahh ayt dy. .




         Second. Filem kami semua da kuar kat internet !!! Arrrggghh ! Malunyer la rasenye. . Nasib baik okay-2 je filem tu. . Dgn penat lelahnyer kami semua utk siapkan filem AWESOME tu. . Taniah kpd sesiapa yg berkenaan yg menyempurnakan filem tu. . Taniah sekali lagi. . Malunyerrr. . . . ! <3


               Sekian terima kasih.