Tuesday, 14 May 2013

Abe Weyyhh !!

              Assalamualaikum. . .

            Ari ni x byk yg blaku tp semalam mcm nk meroyan pulak. .huhuhuhu. . Semalam aku dpt tgk dy smpai balik. . Tp yg sygnyer tak bertegur pon. . Msg-2 malu agknya atau xde mende nk ckp. . Lepas jwb exam smlm aq nk g rehat,kemudian pergi la beli dan aq nk ambik ROTISOSEJ mknn aq dkt sini. . Aq pon pandang la depan dan tetiba dy ade kat depan aku. . Siap pandang lg tu. . OMG OMG OMG !!!!!! Kau selalu buat aq terperanjat. . Abe weyyhh. .hahahaaha. . Cara dia pandang tu mcm menenung aq tau tak ! Sabar la cik Abe ni sorg. .
             Mse nk jwb exam td plak aq tgh glabah nk jwb K2 ni. . Pastu aq tension kejap aq pandang la luar. . Tetibe je dy muncul. . Bila mse lak dy ni kluar. . Adoii mcm antu pon ade jgk Abe tu. .huhuhuhu. . Siap cuci mke lak tu. .haaaa. . Haishhh nape la dy ni  caring sgt. . Ni tak tahan nk kentot niiiii. . .haaaa. . . Ape-2 pon aku tak tau nk ckp ape. . Nk pandg pon x brani. . Nikan pulak nk berborak. . Saba je laa. . Keliru !~


                                                                                                 Sekian terima kasih.

No comments:

Post a Comment