Sunday, 19 May 2013

Hari Guru !~

          Assalamualaikum. .

           Selamat Hari Guru ! Sori lambat post. . hahahaha. . Ade masalah teknikal sikit. .#cewahh
Okay ! Ni nk citer pada hari guru baru-2 ni. . Aku buat persembahan kat sekolah,aku buat persembahan akustik ngan MR.O. . Kiteorg nyanyi lagu 'Just The Way U Are'. .aaarrrgghhhh. . . . !!!!!!!!!!!!! Aku salah tema laaaaa. . . Aku terpakai bju luar bukan baju sekolah. .hahahaha. . Patut la semua org pandang pelik je kat aku yg comel ni. . XP But its okay dude. . Aku maafkan kwn aku yg sorg ni yg salah inform kat aku. .


            Aku buat persembahan. . Mse syok-2 aku tgh nyanyi tu aku pandang la kat pintu. . AAAHHHHH !!!!!! Real monster ! hahahaha kiding. . Aku nmpk ABE aku la sapa agi kan. .hahahaha. . Dy tgk persembahan aku laaaa.  . Bangge jap ! werkkk. . Aku nmpk je dy mesti terlalut je aq menyanyi. . haaaiiisshhh. . Aku ni sindrom ke nmpk dy ? Sabau je la. . aku pon trus menyanyi tnpe pandang tempat lain kecuali dpn. . Terkedu punye pasal. .hisshh. . .
            Lepas show aku pon duduk la kat luar sbb kat dlm da penuh. . Aku pon dgn selmbenyer borak kat belakang ABE kite ni. . Tetibe entah dari mne la keberanian aku ni melonjak sampai aku tak sedar aku ckp dgn sape. . ABE ! aaaaaahhhhhh. . . BESTNYER !!!! Dia buang sampah kat pasu pastu aku tegur laa. . Haaaa buang sampah,kutip balik. . Pastu dia cakap "alaa awk je yg nmpk org lain x nmpk. ." wahhh !! nasib baik tak pengsan. . RAHSIA KITA BERDUA ! only me and u ! saya suka saya suka (meimei upinipin) hahahahahaha. . Ape la dia ni nasib baik aku suka kau lau tak 'aku tumbuk muke kau' ! (sabah bahh). . Hari guru yg paling indah pernah aku rase. . #cewahh takde kene mengene pon. .huhuhuhu. .

                                                                                               Sekian terima kasih.

No comments:

Post a Comment