Friday, 24 May 2013

Wallet & School Bag !

          Assalamualaikum. .

                Mula-2 sekali sye nk citer pasal WALLET .
Ade sorang budak kelas aku ni kan (budak bru). Alahh,yg kteorg pnggl BISU tu. Dia tak pernah ckp lngsg ngn kiteorg tau. . Dah nk msk sebln x penah pon ckp kecuali bdk yg dy kenal n mmbr lme dia. . Ishh ishhhh isshhhhh ! Tak ku sangke tak ku duga dia snggp wat aku cm tu. . Haisshh x mkn saman tol laa dak bisu ni ! Ade ke patut dia bukak WALLET AKU ! Tetibe je. . MOTIF ?!! Suke suki je dan tak pasal-2 org lain yg aku tibaikan nyer. .
                                                   
                SCHOOL BEG ! Ni yg seronoknyer. . Hishhh. . Aku tolong kakak aku ni sorg. . Dia mntk tolong ambkkn beg dia. . Pastu aku pon g la kelas dia mntk izin ckgu. . Pastu plak aku pndg depan. . ABE ! dia wat cm ni kat aku. . Dia pndg aku,smbl angkt tgn,senyum kat aku mse dia tgh exam !Aku da abis da exam. . haisshh ABE ni sorg. . Nasib baik tak pengsan. .MOTIF wat cm tu kat aku asal lak? Excited sgt nk bgtau mmbr,terlnggr pulak pintu kat bilik kaunseling. . Nasib baik tak kelas ABE td lau x MAMPUS aq. .hahahaha. . . Selamat bercuti !!!!
                                           
                                                                               Sekian terima kasih.

No comments:

Post a Comment